Nasz sklep jest odpowiednio przystosowany do składania zamówień z odroczonym terminem płatności dla jednostek budżetowych dlatego też zachęcamy do składania zamówień przez nasz system sklepowy, gdyż jest to najszybsza metoda, a zamówienie od razu trafia do naszego systemu. Udostępniamy 14 dniowy termin płatności dla jednostek budżetowych i 7 dniowy termin płatności dla fundacji.
Z możliwości złożenia zamówienia z odroczonym terminem płatności mogą skorzystać:
- Jednostki samorządu i administracji państwowej;
- Spółki samorządów i Skarbu Państwa;
- Publiczne i samorządowe placówki oświatowe, przedszkola, szkoły;
- Uczelnie publiczne;
- Fundacje;
- Inne jednostki budżetowe;
Jak złożyć zamówienie z odroczonym terminem płatności?
- Dodaj do koszyka interesujący Cię produkt, korzystając z przycisku dodaj do koszyka.
- Kliknij przycisk "Do koszyka" w okienku, które wyskoczy po dodaniu produktu do koszyka.
- Ewentualnie kliknij przycisk "Kontynuuj zakupy" jeśli chcesz dodać do koszyka inne produkty.
- Jeśli dodałeś do koszyka wszystkie interesujące Cię produkty to kliknij w ikonkę koszyka w górnym prawym rogu ekranu, aby przejść do koszyka.
- Przejdź proces zamówienia i wypełnij wszystkie niezbędne dane.
- Wszelkie uwagi i adnotacje, które muszą być zamieszczone na fakturze umieść w polu dodatkowe uwagi.
- W ostatnim kroku zamówienia podczas wyboru płatności wybierz opcję "Płatność odroczona".
- Otrzymasz potwierdzenie zamówienia z automatycznie wygenerowaną fakturą PRO-FORMA, którą nie musisz się przejmować.
- Do 10 minut później otrzymasz do podpisania specjalny druk, który należy wydrukować i podpisać, a następnie przesłać do nas na adres [email protected]
- Zamówienie zaczynamy realizować po otrzymaniu podpisanego druku.
- Fakturę VAT z odroczonym terminem płatności otrzymasz do 2 dni roboczych po wysłaniu Twojego zamówienia.